I used reverso...can you guys check it to see if it makes sense?
Mon nom est {my name}. J'ai 14 ans et un danseur de ballet. Je vis aux États-Unis. J'aime voyager et aimerais venir en France. Mes arrière-grands-parents sont venus en États-Unis de la France. Combien d'enfants de mêmes parents vous ont-ils ? J'ai deux soeurs. Vivez-vous à la maison ou à un centre de formation ? Qu'aimez-vous faire pour l'amusement ? Dansent en plus j'aime nager, la photographie, scrapbooking et la lecture.
J'ai voulu vous faire part quel un grand supporter(ventilateur) d'entre vous je suis. J'ai aussi voulu à congradulate vous sur votre Médaille Mondiale. J'attends avec impatience de vous voir dans plus de compititions et aux Jeux olympiques 2012.
Merci de lecture et bonne chance,
{my name}
*Could vous signez s'il vous plaît les photos ci-jointes pour moi ? Remerciements
My name is {my name}. I am 14 years old and a ballet dancer. I live in the United States. I love to travel and would love to come to France. My great-grandparents came to the United States from France. How many siblings do you have? I have two sisters. Do you live at home or at a training center? What do you like to do for fun? Besides dance I like swimming, photography, scrapbooking, and reading.
I wanted to let you know what a big fan of you I am. I also wanted to congradulate you on your World Medal. I look forward to seeing you in more compititions and at the 2012 Olympics.
Thanks for reading and good luck,
{my name}
*Could you please sign the enclosed photos for me? Thanks